Bel ons op 076 - 760 28 41
Gratis verzending vanaf €20,-   30 dagen bedenktijd   Fysieke winkel

Service Adressen: P

Selecteer in het alfabetische overzicht hieronder de fabrikant voor de service procedure:

? A B C D E F
G H I J K L M
N O P Q R S T
U V W X Y Z

 

Packard Bell

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Product registratie, Gebruiksaanwijzingen, Garantie, Downloads, Veelgestelde vragen en Reparaties.

Telefoon:
0900-202 51 17 (binnen de fabrieksgarantie, 1 jaar)
0900-202 05 15 (buiten de fabrieksgarantie)

Procedure:
Wil je een reparatie aanmelden, dan kan je de medewerkers van de Packard Bell Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 0900-202 51 17 (binnen de fabrieksgarantie, 1 jaar) of via 0900 202 05 15 (buiten de fabrieksgarantie).

 

Panasonic

Naar de website

E-mail: info@panasonic.nl

Supportwebsite:
Klik hier voor Gebruiksaanwijzingen, Product registratie, Drivers, Updates, Veelgestelde vragen en meer

Telefoon: 073-640 2802

Procedure: Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Panasonic Consumenten Servicelijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bereiken op telefoonnummer 073-640 2802 (TV) of 073-6402801 (Witgoed).

De service van Panasonic producten verloopt via CERepair. Klik hier om uw reparatie aan te melden, of neem contact op met de Panasonic Consumenten Servicelijn.

 

Pelgrim

Naar de website

E-mail:
info@pelgrim.nl

Klik hier.

Garantietermijn: 24 maanden

Telefoon: 0900 - 555 00 03*
* Kosten: € 1,00 per gesprek.

Procedure:
Op dit product is een homeservice aanwezig, klik op deze link om je defecte product voor homeservice aan te melden.

 

Pentax

Naar de website

Supportwebsite:
Klik voor support op de website van Pentax op klantendienst Handleidingen en Software & Firmware downloads

Telefoon: 010-420 61 36

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Petra Electric

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Philips

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Product registratie, Software & Drivers, Service & reparatie

Telefoon: Klik hier voor een overzicht van telefoonnummers per productgroep

Chat: Online Chat met Philips Support

Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek "zoek een oplossing online" op de Philips website, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.

Voor onderstaande producten zijn bijzondere service regelingen voorzien, met reparatie aan huis of afhaling met leentoestel. Binnen de garantieperiode is deze dienst gratis.

  • FlatTV met schermgrootte 81cm (32 inch) of meer
  • Espressomachines
  • Solariums (zonnebanken) met TL lampen groter dan 160cm
  • Wardrobe Care (complete kledingverzorging)

Voor sommige artikelen heeft Philips een gratis omruilservice. Klik hier om te kijken of je artikel onder de gratis omruilservice valt.

Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Philips Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken. Klik hier voor een overzicht van telefoonnummers per productgroep.

Valt jouw apparaat niet onder de aan-huis-service of onder de gratis omruilservice? dan verloopt de service via E-Care (klik hier om uw product aan te melden). Indien uw product daar ook niet tussen staat, neem contact met ons op, dan kunnen wij voor reparatie of een nieuw product zorgen.

 

Pioneer

Naar de website

E-mail: info_peh@pioneer-benelux.com

Supportwebsite:
Klik hier voor Software-, Firmware downloads, Veelgestelde vragen en Handleidingen

Telefoon: 0900-74 66 337

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Point of View

Naar de website

E-mail: support@PointofView-online.com

Supportwebsite:
Klik hier voor Drivers en Software

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

Extra Informatie:
Apparaat dient met alle toebehoren, indien mogelijk in de originele doos, ter reparatie worden aangeboden.

 

Polar

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning en Veelgestelde vragen.

Telefoon: 036-546 03 13

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Polaroid

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Polti

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Technische support

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Popcorn Hour

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Firmware en Software en hier voor Online support

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Powerpeak

Naar de website

E-mail: service@vdbergproducts.com

Telefoon: 0900-519 519 0 (15 ct/m).

E-mail:
service@vdbergproducts.com

Reparatie aanmelden:
Powerpeak biedt een uitstekende en snelle eindgebruikersservice.

Wanneer je een beroep wilt doen op service en/of garantie kan je dit doen via 0900 - 519 519 0 (15 ct/m) of via het invullen van het serviceformulier. Dit serviceformulier kan je vinden in de gebruiksaanwijzing. indien je geen serviceformulier meer hebt, zet dan je servicemelding duidelijk op papier inclusief je naam, adresgegevens, e-mail en het nummer waarop je overdag te bereiken bent.

Het ingevulde formulier kan je, inclusief de aankoopbon, versturen naar:

Van den Berg Products
Afdeling Service
IJzerwerf 10-12
6641 TK Beuningen

Of faxen naar:   024 – 345 44 29

Formulieren waarbij de aankoopbon ontbreekt kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
De garantie geldt niet voor accessoires en andere delen van het product die aan slijtage onderhevig zijn.

 

Praktica

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Princess

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen en Veelgestelde vragen & oplossingen

Telefoon: 0900-333 555 4

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Profi Cook

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Profoon

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Hesdo. Klik hier voor het reparatie aanvraag formulier.