Service Adressen: P
Packard Bell
Supportwebsite:
Klik hier voor Product registratie, Gebruiksaanwijzingen, Garantie, Downloads, Veelgestelde vragen en Reparaties.
Telefoon:
0900-202 51 17 (binnen de fabrieksgarantie, 1 jaar)
0900-202 05 15 (buiten de fabrieksgarantie)
Procedure:
Wil je een reparatie aanmelden, dan kan je de medewerkers van de Packard Bell Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 0900-202 51 17 (binnen de fabrieksgarantie, 1 jaar) of via 0900 202 05 15 (buiten de fabrieksgarantie).
Panasonic
E-mail: info@panasonic.nl
Supportwebsite:
Klik hier voor Gebruiksaanwijzingen, Product registratie, Drivers, Updates, Veelgestelde vragen en meer
Telefoon: 073-640 2802
Procedure: Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Panasonic Consumenten Servicelijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bereiken op telefoonnummer 073-640 2802 (TV) of 073-6402801 (Witgoed).
De service van Panasonic producten verloopt via CERepair. Klik hier om uw reparatie aan te melden, of neem contact op met de Panasonic Consumenten Servicelijn.
Pelgrim
E-mail:
info@pelgrim.nl
Klik hier.
Garantietermijn: 24 maanden
Telefoon: 0900 - 555 00 03*
* Kosten: € 1,00 per gesprek.
Procedure:
Op dit product is een homeservice aanwezig, klik op deze link om je defecte product voor homeservice aan te melden.
Pentax
Supportwebsite:
Klik voor support op de website van Pentax op klantendienst Handleidingen en Software & Firmware downloads
Telefoon: 010-420 61 36
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Petra Electric
Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Philips
Supportwebsite:
Klik hier voor Product registratie, Software & Drivers, Service & reparatie
Telefoon: Klik hier voor een overzicht van telefoonnummers per productgroep
Chat: Online Chat met Philips Support
Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek "zoek een oplossing online" op de Philips website, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.
Voor onderstaande producten zijn bijzondere service regelingen voorzien, met reparatie aan huis of afhaling met leentoestel. Binnen de garantieperiode is deze dienst gratis.
- FlatTV met schermgrootte 81cm (32 inch) of meer
- Espressomachines
- Solariums (zonnebanken) met TL lampen groter dan 160cm
- Wardrobe Care (complete kledingverzorging)
Voor sommige artikelen heeft Philips een gratis omruilservice. Klik hier om te kijken of je artikel onder de gratis omruilservice valt.
Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Philips Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken. Klik hier voor een overzicht van telefoonnummers per productgroep.
Valt jouw apparaat niet onder de aan-huis-service of onder de gratis omruilservice? dan verloopt de service via E-Care (klik hier om uw product aan te melden). Indien uw product daar ook niet tussen staat, neem contact met ons op, dan kunnen wij voor reparatie of een nieuw product zorgen.
Pioneer
E-mail: info_peh@pioneer-benelux.com
Supportwebsite:
Klik hier voor Software-, Firmware downloads, Veelgestelde vragen en Handleidingen
Telefoon: 0900-74 66 337
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Point of View
E-mail: support@PointofView-online.com
Supportwebsite:
Klik hier voor Drivers en Software
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Extra Informatie:
Apparaat dient met alle toebehoren, indien mogelijk in de originele doos, ter reparatie worden aangeboden.
Polar
Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning en Veelgestelde vragen.
Telefoon: 036-546 03 13
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Polaroid
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Polti
Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Technische support
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Popcorn Hour
Supportwebsite:
Klik hier voor Firmware en Software en hier voor Online support
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Powerpeak
E-mail: service@vdbergproducts.com
Telefoon: 0900-519 519 0 (15 ct/m).
E-mail:
service@vdbergproducts.com
Reparatie aanmelden:
Powerpeak biedt een uitstekende en snelle eindgebruikersservice.
Wanneer je een beroep wilt doen op service en/of garantie kan je dit doen via 0900 - 519 519 0 (15 ct/m) of via het invullen van het serviceformulier. Dit serviceformulier kan je vinden in de gebruiksaanwijzing. indien je geen serviceformulier meer hebt, zet dan je servicemelding duidelijk op papier inclusief je naam, adresgegevens, e-mail en het nummer waarop je overdag te bereiken bent.
Het ingevulde formulier kan je, inclusief de aankoopbon, versturen naar:
Van den Berg Products
Afdeling Service
IJzerwerf 10-12
6641 TK Beuningen
Of faxen naar: 024 – 345 44 29
Formulieren waarbij de aankoopbon ontbreekt kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
De garantie geldt niet voor accessoires en andere delen van het product die aan slijtage onderhevig zijn.
Praktica
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Princess
Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen en Veelgestelde vragen & oplossingen
Telefoon: 0900-333 555 4
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Profi Cook
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Profoon
Procedure: Garantie verloopt via Hesdo. Klik hier voor het reparatie aanvraag formulier.