Bel ons op 076 - 760 28 41
Gratis verzending vanaf €20,-   30 dagen bedenktijd   Fysieke winkel

Service Adressen: S

Selecteer in het alfabetische overzicht hieronder de fabrikant voor de service procedure:

? A B C D E F
G H I J K L M
N O P Q R S T
U V W X Y Z

 

Saeco

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning, Handleidingen, Instructie video's en meer

Telefoon: 0900-202 11 77

Procedure:
Deze leverancier heeft voor haar producten over het algemeen een pick-up and return garantie. Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Philips Saeco Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 0900-202 11 77. U kunt ook uw product via E-Care laten repareren, klik hier om uw product aan te melden.

 

Saitek

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Software, Handleidingen, Veelgestelde vragen en Product registratie

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Salora

Naar de website

E-mail: info@selectro.nl

Supportwebsite:
Klik hier voor Software en Handleidingen

Salora besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je toestel een defect heeft, raadpleeg dan eerst de veelgestelde vragen pagina op de Salora site, om te zien of het probleem zo verholpen kan worden.

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Samsung

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier Gebruiksaanwijzingen, Downloads, Firmware, Drivers, Software, Hulp & probleemoplossing

Telefoon: 0900-726 7864

Procedure:

Witgoed

Kies hier voor het invoeren van een verzoek tot Home service reparatie van je defecte Samsung Witgoed apparaat.

LED,- LCD-, of Plasma TV (vanaf 37 inch)

Kies hier voor het invoeren van een verzoek tot Home service reparatie van je defecte Samsung LED,- LCD-, of Plasma TV (vanaf 37 inch.

  • Meer informatie over Home service vind je hier

Notebooks, E-books, LCD-monitoren en Printers

Voor Notebooks, E-books, LCD-monitoren tot 30 inch en de meeste printersgeldt in de meeste gevallen een gratis Pickup & return service.

  • Meer informatie over Pickup & Return service vind je hier

Overige producten

 Samsung biedt je voor alle overige producten ook een uitstekende service. Hiervoor biedt Samsung twee verschillende diensten aan, te weten Carry In Service en Walk-in Service.

 

Sandisk

Naar de website

Contact: Livechat

Garantietermijn: Garantie termijnen

Livechat

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Sangean

Naar de website

E-mail: service@sangean.eu

Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads, Firmware, Software, Handleidingen

Telefoon: 077-38 29 344

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Sanyo

Naar de website

Procedure: Voor uw garantieclaims voor projectielampen belt u naar 0900 0401 265 of mailt u naar projector-support@eu.panasonic.com. Alle andere reserve-onderdelen of garanties verlopen via Koopikonline.nl.

 

Scancool

Supportwebsite

Procedure: De garantie wordt afgehandeld door Coolsteel. Klik op de link hierboven om het support formulier in te vullen.

 

Schulte-Ufer

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Scott

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Seagate

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Online ondersteuning, Downloads, Hulp programma's en meer

Procedure:
Functioneert je hardeschijf niet goed? Probeer dan Sea Tools. Deze tool is in staat om je probleem te verhelpen zonder het riscio van verlies van gegevens en deze functie is gratis en kost je weinig tijd.
Je kan Sea Tools hier downloaden.

Seagate biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen.

Je kan je reparatie gemakkelijk en snel indienen via Seagate door middel van deze link. Seagate zal je defecte artikel omruilen. Stuur geen accessoires mee. Seagate ruilt enkel het defecte artikel om.

 

Sennheiser

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads, Product registratie, Garantie voorwaarden en Software

Telefoon: 036-535 84444

Procedure:
Sennheiser biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen. Reparatie aanvragen doe je hier.

 

Severin

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads, Veelgestelde vragen, Tips en Recepten

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Shark

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Sharkoon

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Drivers, Tools en Handleidingen

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Sharp

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Software-updates, Downloadcenter voor Drivers, Software en Gebruiksaanwijzingen.

Telefoon: 0900-742 7723

Procedure:

Televisie modellen vanaf 37 inch
Gratis Aan Huis Service. met uitzondering van de Waddeneilanden) Aanmelden via 0900 742 77 23 (ma-vr 09.00-17.00 uur)

Televisie modellen vanaf 26 t/m 32 inch
Gratis Pick-up & Return (ophalen en terugbrengen met uitzondering van de Waddeneilanden). Aanmelden via 0900 742 77 23 (ma-vr 09.00-17.00 uur)

Meer informatie over Aan Huis- en Pickup & return garantie vind je hier

De service van alle overige producten verloopt via CERepair. Klik hier om uw reparatie aan te melden.

 

Siemens

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor ondersteuning

Praktische links:

Telefoon:
088-424 4020 (Witgoed)
088-424 4021 (Espresso apparaten)

Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek 'Zelf kleine storingen oplossen' op de Siemens website, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.

Witgoed apparaten:

Online serviceafspraak maken

Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Siemens Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 088-424 4020.

Esprreso apparaten:

Raadpleeg eerst de rubriek 'Vraag, antwoord en ondersteuning' op de Siemens website, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.

Als je er zeker van bent dat je espresso apparaat defect is, vul dan het volgende formulier in. Siemens partner Pro Assist zal dan contact met je opnemen om een afspraak te maken voor het ophalen van je defecte apparaat.
We dienen je echter nog wel te wijzen op het volgende:

Als blijkt dat de machine bij binnenkomst in het Repaircenter geen defect vertoont maar dat het om een bedienings- of gebruikersfout gaat, dan zullen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden. Deze onderzoekskosten bedragen €69 (tariefwijzigingen voorbehouden).

Klik hier voor de garantievoorwaarden.

Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Siemens Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 088-424 4021.

Overige Siemens producten:

De service van overige Siemens producten verloopt via Koopikonline.nl.

 

Sigma

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen en Handleidingen

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Sitecom

Naar de website.

Telefoon helpdesk: 0900 381 0002

Supportwebsite: Klik hier om naar de supportwebsite te gaan waar u veelgestelde vragen, software en installatievideo’s kunt vinden.

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Skil

Naar de website

E-mail: Aftersales.Services@de.bosch.com

Supportwebsite:
Klik op de website van Skil op "service" voor Handleidingen, Onderdelenservice, Reparatieservice en Garantie informatie

Telefoon: 076-579 5400

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Smeg

Naar de website

E-mail: service@smeg.nl

Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning en Gebruiksaanwijzingen

Telefoon: 020-44 901 20

Procedure:
Voor technische vragen of het aanvragen van een service bezoek, kan je de medewerkers van de Smeg Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 020-44 901 20

 

Soehnle

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen en Veelgestelde vragen

Telefoon: +49 (0) 2604 977 0 (internationaal tarief)

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Solac

Naar de website

E-mail: infosolac@grupocegasa.com

Supportwebsite:
Handleidingen te vinden op productniveau op de website van Solac

Telefoon: +945 12 95 00 (internationaal tarief)

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Solis

Naar de website

Supportwebsite:Klik hier voor garantievoorwaarden en contactgegevens.

Telefoon: +31 85 4010 722

Procedure: Voor onderdelen kunt u terecht bij www.solisonderdelen.nl. Voor garantie gaat u naar de supportwebsite en vult u het contactformulier in of belt u met bovenstaand nummer.

 

Sony

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier Gebruiksaanwijzingen, Downloads, Firmware, Drivers, Software, Hulp & probleemoplossing en meer

Telefoon: Vind hier de juiste contactgegevens voor je Sony product

Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek 'Reparatie nodig?' op de Sonywebsite, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.

LED, LCD en Plasma Televisie

 Heeft je televisie reparatie nodig?
Via de Sony online reparatie aanvraag biedt Sony je een reparatieservice aan huis voor LED, LCD, Plasma en Rear Projection.

Notebook:
Heeft je VAIO reparatie nodig?
Via de Sony online reparatie aanvraag biedt Sony je  een reparatieservice voor je VAIO.

Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, vind hier de juiste contactgegevens voor je Sony product.

Overige Sony producten:
Sony biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen.
Meer informatie over Sony service vind je hier. Als alternatief kunt u CERepair gebruiken. Klik hier om uw reparatie aan te melden.

 

Soundmaster

Telefoon service center: 0(031)35 – 6561964

Mail service center: info@gizmo-retail.nl

Procedure: Stuur een mail of bel naar bovenstaand nummer, dan zal u verdere instructies krijgen.

 

Speedlink

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads en Veelgestelde vragen

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Steba

Naar de website

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Strong

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Gebruikaanwijzingen en Software

Telefoon: 030-630 0311

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Studiologic

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen, Software, Firmware

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Suntec

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Tips & Trics, Handleidingen en Reserve onderdelen

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.

 

Synology

Naar de website

Supportwebsite:
Klik hier voor Product ondersteuning, Veelgestelde vragen, Downloadcenter, Garantie informatie en meer

Telefoon: +886 2 2552 1814 (internationaal tarief)

E-mail: Via contactformulier

Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.