Service Adressen: S
Saeco
Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning, Handleidingen, Instructie video's en meer
Telefoon: 0900-202 11 77
Procedure:
Deze leverancier heeft voor haar producten over het algemeen een pick-up and return garantie. Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Philips Saeco Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 0900-202 11 77. U kunt ook uw product via E-Care laten repareren, klik hier om uw product aan te melden.
Saitek
Supportwebsite:
Klik hier voor Software, Handleidingen, Veelgestelde vragen en Product registratie
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Salora
E-mail: info@selectro.nl
Supportwebsite:
Klik hier voor Software en Handleidingen
Salora besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je toestel een defect heeft, raadpleeg dan eerst de veelgestelde vragen pagina op de Salora site, om te zien of het probleem zo verholpen kan worden.
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Samsung
Supportwebsite:
Klik hier Gebruiksaanwijzingen, Downloads, Firmware, Drivers, Software, Hulp & probleemoplossing
Telefoon: 0900-726 7864
Procedure:
Witgoed
Kies hier voor het invoeren van een verzoek tot Home service reparatie van je defecte Samsung Witgoed apparaat.
LED,- LCD-, of Plasma TV (vanaf 37 inch)
Kies hier voor het invoeren van een verzoek tot Home service reparatie van je defecte Samsung LED,- LCD-, of Plasma TV (vanaf 37 inch.
-
Meer informatie over Home service vind je hier
Notebooks, E-books, LCD-monitoren en Printers
Voor Notebooks, E-books, LCD-monitoren tot 30 inch en de meeste printersgeldt in de meeste gevallen een gratis Pickup & return service.
-
Meer informatie over Pickup & Return service vind je hier
Overige producten
Samsung biedt je voor alle overige producten ook een uitstekende service. Hiervoor biedt Samsung twee verschillende diensten aan, te weten Carry In Service en Walk-in Service.
-
Meer informatie over Carry In Service en Walk-in Service. vind je hier (links bij het menu). Als alternatief kunt u hier klikken om uw reparatie bij Selectro aan te melden.
Sandisk
Contact: Livechat
Garantietermijn: Garantie termijnen
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Sangean
E-mail: service@sangean.eu
Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads, Firmware, Software, Handleidingen
Telefoon: 077-38 29 344
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Sanyo
Procedure: Voor uw garantieclaims voor projectielampen belt u naar 0900 0401 265 of mailt u naar projector-support@eu.panasonic.com. Alle andere reserve-onderdelen of garanties verlopen via Koopikonline.nl.
Scancool
Procedure: De garantie wordt afgehandeld door Coolsteel. Klik op de link hierboven om het support formulier in te vullen.
Schulte-Ufer
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Scott
Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Seagate
Supportwebsite:
Klik hier voor Online ondersteuning, Downloads, Hulp programma's en meer
Procedure:
Functioneert je hardeschijf niet goed? Probeer dan Sea Tools. Deze tool is in staat om je probleem te verhelpen zonder het riscio van verlies van gegevens en deze functie is gratis en kost je weinig tijd.
Je kan Sea Tools hier downloaden.
Seagate biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen.
Je kan je reparatie gemakkelijk en snel indienen via Seagate door middel van deze link. Seagate zal je defecte artikel omruilen. Stuur geen accessoires mee. Seagate ruilt enkel het defecte artikel om.
Sennheiser
Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads, Product registratie, Garantie voorwaarden en Software
Telefoon: 036-535 84444
Procedure:
Sennheiser biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen. Reparatie aanvragen doe je hier.
Severin
Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads, Veelgestelde vragen, Tips en Recepten
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Shark
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Sharkoon
Supportwebsite:
Klik hier voor Drivers, Tools en Handleidingen
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Sharp
Supportwebsite:
Klik hier voor Software-updates, Downloadcenter voor Drivers, Software en Gebruiksaanwijzingen.
Telefoon: 0900-742 7723
Procedure:
Televisie modellen vanaf 37 inch
Gratis Aan Huis Service. met uitzondering van de Waddeneilanden) Aanmelden via 0900 742 77 23 (ma-vr 09.00-17.00 uur)
Televisie modellen vanaf 26 t/m 32 inch
Gratis Pick-up & Return (ophalen en terugbrengen met uitzondering van de Waddeneilanden). Aanmelden via 0900 742 77 23 (ma-vr 09.00-17.00 uur)
Meer informatie over Aan Huis- en Pickup & return garantie vind je hier
De service van alle overige producten verloopt via CERepair. Klik hier om uw reparatie aan te melden.
Siemens
Supportwebsite:
Klik hier voor ondersteuning
Praktische links:
- Online een servicebezoek aanvragen
- Zelf kleine storingen oplossen
- Gebruiksaanwijzing downloaden
- Bekijk de video's voor het oplossen van een storing of probleem.
Telefoon:
088-424 4020 (Witgoed)
088-424 4021 (Espresso apparaten)
Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek 'Zelf kleine storingen oplossen' op de Siemens website, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.
Witgoed apparaten:
Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Siemens Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 088-424 4020.
Esprreso apparaten:
Raadpleeg eerst de rubriek 'Vraag, antwoord en ondersteuning' op de Siemens website, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.
Als je er zeker van bent dat je espresso apparaat defect is, vul dan het volgende formulier in. Siemens partner Pro Assist zal dan contact met je opnemen om een afspraak te maken voor het ophalen van je defecte apparaat.
We dienen je echter nog wel te wijzen op het volgende:
Als blijkt dat de machine bij binnenkomst in het Repaircenter geen defect vertoont maar dat het om een bedienings- of gebruikersfout gaat, dan zullen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden. Deze onderzoekskosten bedragen €69 (tariefwijzigingen voorbehouden).
Klik hier voor de garantievoorwaarden.
Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, dan kan je de medewerkers van de Siemens Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 088-424 4021.
Overige Siemens producten:
De service van overige Siemens producten verloopt via Koopikonline.nl.
Sigma
Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen en Handleidingen
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Sitecom
Telefoon helpdesk: 0900 381 0002
Supportwebsite: Klik hier om naar de supportwebsite te gaan waar u veelgestelde vragen, software en installatievideo’s kunt vinden.
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Skil
E-mail: Aftersales.Services@de.bosch.com
Supportwebsite:
Klik op de website van Skil op "service" voor Handleidingen, Onderdelenservice, Reparatieservice en Garantie informatie
Telefoon: 076-579 5400
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Smeg
E-mail: service@smeg.nl
Supportwebsite:
Klik hier voor Ondersteuning en Gebruiksaanwijzingen
Telefoon: 020-44 901 20
Procedure:
Voor technische vragen of het aanvragen van een service bezoek, kan je de medewerkers van de Smeg Consumenten Servicelijn op werkdagen bereiken op telefoonnummer 020-44 901 20
Soehnle
Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen en Veelgestelde vragen
Telefoon: +49 (0) 2604 977 0 (internationaal tarief)
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Solac
E-mail: infosolac@grupocegasa.com
Supportwebsite:
Handleidingen te vinden op productniveau op de website van Solac
Telefoon: +945 12 95 00 (internationaal tarief)
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Solis
Supportwebsite:Klik hier voor garantievoorwaarden en contactgegevens.
Telefoon: +31 85 4010 722
Procedure: Voor onderdelen kunt u terecht bij www.solisonderdelen.nl. Voor garantie gaat u naar de supportwebsite en vult u het contactformulier in of belt u met bovenstaand nummer.
Sony
Supportwebsite:
Klik hier Gebruiksaanwijzingen, Downloads, Firmware, Drivers, Software, Hulp & probleemoplossing en meer
Telefoon: Vind hier de juiste contactgegevens voor je Sony product
Procedure:
Raadpleeg eerst de rubriek 'Reparatie nodig?' op de Sonywebsite, wellicht kan je de storing eenvoudig zelf verhelpen. Ook kan de met het apparaat meegeleverde gebruiksaanwijzing eventuele oplossingen bieden.
LED, LCD en Plasma Televisie
Heeft je televisie reparatie nodig?
Via de Sony online reparatie aanvraag biedt Sony je een reparatieservice aan huis voor LED, LCD, Plasma en Rear Projection.
Notebook:
Heeft je VAIO reparatie nodig?
Via de Sony online reparatie aanvraag biedt Sony je een reparatieservice voor je VAIO.
Wil je telefonisch een serviceafspraak maken, vind hier de juiste contactgegevens voor je Sony product.
Overige Sony producten:
Sony biedt je de mogelijkheid om de garantie afhandeling via hun te laten verlopen.
Meer informatie over Sony service vind je hier. Als alternatief kunt u CERepair gebruiken. Klik hier om uw reparatie aan te melden.
Soundmaster
Telefoon service center: 0(031)35 – 6561964
Mail service center: info@gizmo-retail.nl
Procedure: Stuur een mail of bel naar bovenstaand nummer, dan zal u verdere instructies krijgen.
Speedlink
Supportwebsite:
Klik hier voor Downloads en Veelgestelde vragen
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Steba
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Strong
Supportwebsite:
Klik hier voor Gebruikaanwijzingen en Software
Telefoon: 030-630 0311
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Studiologic
Supportwebsite:
Klik hier voor Handleidingen, Software, Firmware
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Suntec
Supportwebsite:
Klik hier voor Veelgestelde vragen, Tips & Trics, Handleidingen en Reserve onderdelen
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.
Synology
Supportwebsite:
Klik hier voor Product ondersteuning, Veelgestelde vragen, Downloadcenter, Garantie informatie en meer
Telefoon: +886 2 2552 1814 (internationaal tarief)
E-mail: Via contactformulier
Procedure: Garantie verloopt via Koopikonline.nl.